CarpCenter logó szöveg nélkül
Kategóriák
CarpCenter logó szöveg nélkül

Fizetési és szállítási információk

Fizetés

A Carpcenter webáruházban történő vásárlás során jelenleg háromféle fizetési mód közül választhat:

N

bankkártyás fizetés: SimplePay

A SimplePay az OTP Mobil Kft. által fejlesztett és működtetett online bankkártyás fizetési rendszer.

Online fizetés esetén a webáruház oldaláról a SimplePay biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat kell megadni.
A tranzakció lépései:

  • A ‘KIFIZETEM SIMPLEPAY FELÜLETÉN’ gombra kattintás után, Önt automatikusan átirányítja a SimplePay oldalára.
  • Itt szükség lesz a megfelelő kártyaadatokra. (Kérjük minden esetben ellenőrizze a megadott adatokat)
  • Miután sikeresen megadta adatait kérjük nyomja meg a fizetés gombot és máris elindul a tranzakció.
  • A fizetésről e-mailes értestést fog kapni.

Amennyiben további információkra lenne szüksége: https://simplepay.hu/

N

banki előre utalás;

N

illetve a futárnak történő utánvétes fizetés.

A banki előre utaláshoz mindenképp szükség lesz a kollégánkkal történő egyeztetésre. Emiatt kérjük várja meg annak a visszaigazolását, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak!

Minimális rendelési tétel

Minimális rendelési tétel: 1.500,- Ft
A megrendelésnek felső határa nincs.

Szállítás

A Carpcenter webáruházban megvásárolt termékeket minden kedves vevőnknek a GLS futárszolgálat végzi, garantált időn belül, gyűjtőfuvarozási rendszerben.
A csomagolást áruházunk végzi, gondoskodva ezáltal a megrendelt árucikkek sértetlenül történő kézbesítéséről. Partnerünk biztosításának köszönhetően rendelése biztosított lesz, vagyis még egy esetleges csomagvesztés vagy sérülés esetén sem kell anyagi kártól tartania!
A kiszállítás csak munkanapon, és munkaidőben végezzük. Kérjük, hogy a rendelésének véglegesítése előtt az adatait pontosan adja meg, mert a kézbesítési értesítés minden esetben az Ön által megadott elérhetőségeken történik.
Amennyiben a szállítás ideje alatt bármi kérdés merül fel, a GLS futárszolgálat központi ügyfélszolgálati telefonszámán készséggel állnak rendelkezésére (telefonszám: (+36 29) 886 700; (+36 20) 890-0660).
Természetesen mi is szívesen nyújtunk tájékoztatást rendelésének státuszáról. Ehhez egyszerűen csak használja a webáruházunk KAPCSOLAT menüpontjában található elérhetőségek bármelyikét, készséggel állunk rendelkezésére!
Kiszállítási áraink:

N

A kiszállítás díja Magyarországon területén egységesen bruttó 1.500,- Ft.

N

Amennyiben a vásárlás összege eléri, vagy meghaladja a 25.000, -Ft-ot, INGYENESEN szállítjuk ki a rendelését!

Sikertelen kézbesítés

Amennyiben a kiszállítás megrendelő miatt hiúsul meg, a futárszolgálat értesítő nyomtatványon (matricán) tájékoztatja a megrendelőt az első kézbesítési kísérletről. Ezután egy alkalommal ingyenesen megismétli a kiszállítást.
A második sikertelen kézbesítés után, amennyiben a feladó nem rendelkezik másként, a futárszolgálat a küldeményt a fuvardíj kiegyenlítése mellett visszakézbesíti a feladónak.
Amennyiben a megrendelő – a sikertelen kézbesítések után – kiegyenlíti az újabb kézbesítés költségét, vagy személyesen átveszi és készpénzben kifizeti a számlát, akkor átveheti a csomagot.